2012

Snart är året 2012 slut. Det här året har varit bland det bästa och värsta i hela mitt liv.
Har haft ett riktigt upp å ner år, mått som bäst & som sämst.. Jag hoppas att 2013 blir bättre!
-Det här året fyllde en massa vänner arton, så det blev en hel del utgångar.. hade ett riktigt fest år!
- Jag tog körkort, bland det bästa jag gjort
- Jag tog studenten, också en utav de bästa dagarna i mitt liv!
- Jag åkte på en underbar utomlandsresa med min dåvarande vän
- Poker run (båttävling) till sandhamn, en upplevelse för livet.
- Jobbat på en del ställen och fått olika meriter.
- Träffade min morfar som jag inte gjort sedan jag var liten
- Tog slut med Robin, efter tre år tillsammans.
- Sa upp kontakten med min bästa vän/barndomsvän
och en massa andra privata saker..
 
Så har varit ett riktigt kaos år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0