26/12

Hej bloggen!
Är ute och shoppar på mellandagsrean.. Herregud vad folk! Är i Nacka C, var nästan värre än julklappshandlingen. Fick jaga parkering och testa kläder i provhytterna kan man ju glömma, är en mil kö dit. Blev ingen stor shopping inte, men fick med mig tre saker iallafall.
Igår var jag ju som sagt på bio, filmen var så där.. Sen glömde jag ju bort att man inte ska kolla på skräckfilm på bio, massa fjortisar som satt och skrek överdrivet och sabba hela filmen *suck*
Var hemma vid tolv sen drog jag in till stan och mötte upp Josefin, som jag var på tjejmiddag hos för ett tag sen om ni minns? Vi drog iallafall till café opera, sen vidare till White Room och sist Berns . Drack inte så mycket och var typ nykter, men var en rolig spontan utgång iallafall! Var hemma fem tror jag? En killkompis hämta upp mig istan :)
Ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt, blir nog i Nacka ett tag till..
Bjuder på bilden, ser ut som jag vet inte vad.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0