bekännelser

Äter typ ingen frukt, kanske mandarin i bland.. tycker typ inte om frukt?
Tycker inte alls att det är lika snyggt med piercingar i ansiktet längre
Älskar att köra/åka bil med högmusik.. kan bara inte åka utan musik!
Jag vill gifta mig i framtiden, med den rätta såklart
Tycker inte om tårta och har aldrig gjort
När jag äter korv med bröd så biter jag av kanterna avkorven innan jag börjar äta ordentligt
Jag drömmer väldigt mycket och konstiga saker, kommer alltid ihåg vad jag drömde också vilket är rätt kul
Det bästa jag vet är att skratta med någon jag tycker om, finns inget härligare!
Försöker vänja mig vid att inte ha löshår, då det sliter på håret som fan! Är ju beroende utav långt hår så det känns sjukt naket.
Lyssnar alltid på texten till en låt, är många som bara lyssnar på melodin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0