Vinterkräksjuka är döden!

Godmorgon !
Blev ganska sent igår även fast jag lovade mig själv att gå och lägga mig tidigt..
Kände mig jättekonstig igår, mådde inte alls bra.. Det gick i vågor, mådde illa och kände mig hängig.
Men sen så trodde jag att det var för att jag hade sovit för lite. Men nu när jag vakna i morse så känner jag mig lika dan, eller lite smått illamående men inte febrig.. Hoppas verkligen inte att det är någon vinterkräksjuka på gång, då tar jag hellre livet av mig haha. Kräkas är seriöst det värsta som finns, kan inte kräkas jag har fobi för det!
Blir som en liten unge när jag kräks, gråter och typ förbereder mig inför döden haha.

Nu har jag iallafall min handsprit redo, tvätta händerna hela tiden och inte pilla i ansiktet när man varit ute osv..
Undvika att ta i handtag ute, på buss pendeltåg osv. Jag VÄGRAR att bli magsjuk!

Handsprit är min drog nu

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0