God kväll

Varit hos nadjas storasyster hela eftermiddagen, käkat och testat massa kläder då hon skulle rensa sin garderob. Har haft jättetrevligt, bortsett från att bussen hem aldrig kom!! Två bussar var inställda och sen var ena bussen en kvart sen. Trodde på riktigt att jag skulle lägga mig ner på marken och börja gråta, stack i hela benen och kunde inte känna mina fötter! Dags för ett par rediga vinterskor nu.. Plus att både jag o Nadja känner oss väldigt dåliga. Hoppas med hela mitt hjärta att jag inte blir sjuk nu!
Sen kom min vän Zigge som är den ängeln han är och hämtade mig i västerhaninge. Så nu sitter vi i bilen på väg hem, ska lägga mig på direkten!
Men vi hörs i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0