Hej gott folk!

Kom hem för ett litet tag sen, har varit och handlat det sista inför nyår :D
Är så otroligt taggad, vill bara ha måndag nuuu! Testade klänningen med det andra som jag köpt, blev as snyggt! Lägger upp en bild på måndag på min nyårsoutfit!
Var taxi igår till klockan tre då jag åkte hem till min killkompis och kollade film, dock så somnade jag och vaknade klockan sju. Sen åkte jag förbi Donken och köpte med mig lite frukost hem och efter de gick jag och la mig och vaknade klockan två. Helt sjukt hur mina dygn har vridit och vänt sig.
Känner mig lite halv krasslig, varit hes i flera dagar och nu känner jag mig lite varm och jätteförlyld. Tänker inte vara sjuk till nyår!! Så blir en lugn helg, ingen utgång å så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0