Lucia

God morgon kära läsare!
Ställde faktiskt klockan idag, kände att jag inte ville sova bort hela dagen och sen så har jag suttit och sökt lite jobb :) Det är ju lucia idag hörrni, hade totalt glömt bort det, kom på det igår.. Dock så betyder inte lucia lika mycket för mig längre, var mer när man var liten eller gick i skolan. Man övade på sångerna och uppträde osv, gick upp tidigt på morgonen och åt lussebullar och kollade på lucia på tv, iallafall jag.
Sen så hade man ju alltid luciatåg i stallen, var så mysig stämning, saknar den där tiden!
Vad gör man nu? typ äter lussebulle om ens det, inge mer med det.
Ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt..
Ha en trevlig dag, och glad lucia eller vad man säger? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0