bekännelser

Jag tycker att det är fult med för mycket tatueringar på tjejer, bara ett fåtal som passar med det
Jag tycker däremot att det är sexigt med tatueringar på killar, om dom har en kropp som passar med det
Jag älskar att baka, dock så blir det oftast samma sak för att man inte har allt hemma
Vill flytta hemifrån nu, inreda en lägenhet precis som man vill osv
Jag vill ha barn i framtiden, älskar barn! Vill iallafall ha två styckna, en tjej och en kille
Duschar alltid varmt, sådär varmt så att kroppen blir röd haha så jäkla skönt!
Har lite panik över hur ja ska få råd med julklappar
Är en människa som inte kan leva utan sin mobiltelefon
Har väldigt stor släkt fyra storebröder, två fastrar, sju mostrar och 31 kusiner.
Älskar spänning & skräckfilmer . Att bli skrämd & allt som har med spöken å göra haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0