.

 
 
Tänker inte sitta och ångra något mer , jag har haft så sjukt kul igenom mina år ! Jag har gått fel vägar och
 lagt ner mer tid på vissa människor som jag egentligen inte borde vissa gånger. Jag har gjort misstag och blivit bedragen, jag har blivit förlåten och förlåtit. Jag har hatat och älskat. Jag har sårat och blivit sårad, men av alla dessa nedgångar har jag fått erfarenheter, jag har lärt mig så mycket ! Och jag har varit med om saker som varit dom värsta i mitt liv, men de har gjort mig så sjukt mycket starkare idag. Det jag egentligen vill komma fram till är att man inte alltid kan gå runt och ha ångest över alla felsteg man tagit i livet. Man kommer alltid haka upp sig på dom och man kan ju aldrig få dom ogjort så glöm och gå vidare.. Klart att det finns saker som jag ångrar att jag gjort men nu går det liksom inte. Och oavsett vad som har hänt så har jag alltid blickat framåt, och följt mitt motto "forget yesterday life is about tomorrow".
Några bilder genom åren
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0