Rastlöstjej!

 
Nu har jag sökt till fyra jobb, gäller dock att ligga i varje dag för att få ett har jag märkt.
Utav 20 som man söker så får man typ svar på två? om ens det.. Arbetsförmedlingen har blivit min bästavän nu den senaste tiden, HATAR att vara arbetslös! Skit tråkigt att sitta hemma hela dagarna och ha ångest över att man inte får in några pengar. Jag som vill göra så mycket också, köpa en bil och resa osv måste ju få in lite stålar nu!
Ska strax röra mig till bussen och åka & möta upp Nadja, ska följa med henne till stallet sen har jag ingen aning om vad som händer senare i kväll. hoppas att allt är bra med er !
äckligt väder ute :( storm & snöblandat regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0