tröttmössa

Godmorgon! säger jag klockan tre? då kan man ju undra vad som är fel.. Vaknade klockan nio i morse, skulle åka in till stan och hälsa på min barndomsvän som jobbar på en frisörsalong. Men kände mig dålig när jag vaknade så blev inte så, somnade om och vaknade FÖÖÖR SENT! Sitter i soffan med mjukiskläder och har sökt lite jobb, börjar bli trött på de här nu. Skrev in mig på Ica Maxi, Coop och Baushaus, spontanansökan men sen förstår ja inte hur man söker jobbet? kluriga hemsidor det där.. Blir en innesittadag idag med, tänkte baka något smarrigt och kolla på någon film, schysst lillördag va? Har kommit överrens med mig själv att börja ta en PW på mornarna och sen söka jobb. Ha det som en start på dagen och gå upp nio varje morgon, förutom helger
Tror ni att jag lyckas? Det tror jag ;)
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0