Ångest

Precis tagit en dusch och lagt mig i sängen. Vi solade som sagt och sen åt vi på max.. Känner mig så jäkla mycket fräschare som brun, dock så ska man ju undvika solarium så ska köra med brun utan sol ett tag nu. I morgon tar ja tag i dieten igen också, känner att ja slarvat för mycket nu! Får ångest också, inte för att jag MÅSTE gå ner i vikt utan för att jag vill! och för att jag skulle bevisa för mig själv att jag kunde ge fan i skit saker, och så gick det åt helvete med det. Så nu ska jag kriga, sjukt jobbigt och svårt man går hungrig konstant i början, men det är som sagt värt det!
Ska inte ha en enda fusk dag eller någonting, aaall in för ja vet att jag kan!
Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0