Barkarby

Godmorgon! Som ni sett så har det varit usel uppdatering dom senaste dagarna men det har kommit saker i mellan och har inte riktigt hunnit uppdatera något. I lördags så var jag som sagt på bilträff i barkarby med ett gäng från Haninge. Var sjukt kul, massor me folk och man träffa på gamla kompisar som man inte hängt med på år. Åkte hem rätt tidigt, var hemma vid ett pga att jag jobbade igår. Och igår så gjorde jag inte så mycket mer än att jobba, träffa lite polare efter sen var jag hemma rätt tidigt igår med. 
Har tappat blogginspon lite grann, blir nog så när man inte har så mycket tid.. Men blir nog bättre snart :) Nu är jag på väg till jobbet som vanligt.. Jobbar hela helgen den här veckan också, tredje helgen i rad -.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0