Bekännelser

jag är typ alltid iskall om mina händer
Finns stor risk för mig att få diabetes 
Är ett shopping freak,bästa som finns!
På sommaren blir jag ett glassmonster haha
Jag är djurgårdare, okej inte värsta gårdaren men ska man hålla på något så är det Dif. 
Den enda gamla släktingen jag har kvar är min farmor 
Jag är rädd för att bli gammal, tycker att det verkar vara så jobbigt.
Jag har aldrig förstått varför folk tatuerar sitt namn? Inget illa menat för ja har flera vänner som har det men liksom mer varför? Man minns väl alltid vad man heter, eller? haha. 
Jag längtar ihjäl mig efter sommaren! 
Tycker att de är sjukt hett med killar som har bitiga armar! 
 

Kommentarer
Postat av: Frida - just a dreamer

Hej hallå sötis! Vill du få fler läsare till din blogg? Ta då chansen och anmäl dig i veckans blogg hos mig! :p
http://justadreamer.devote.se/blogs/25458612/veckans-blogg.htm#WriteComment

önskar dig en fin dag!
kram ♥

2013-04-04 @ 15:06:09
URL: http://justadreamer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0