Dålig uppdatering

Förlåt för den usla uppdateringen idag, men har verkligen inte haft någon tid alls till att blogga. Började jobbet klockan halv elva, dock så är man ju så skillad så att man kommer dit till kvart i tio haha. Jaja cash att börja 45 min tidigare, bättre de än att vara sen huh ;)? Sitter på bussen på väg hem nu, ska ta en låååång dusch och kanske sätta på en film eller något. Är ledig i morgon och övermorgon och sen jobbar jag hela helgen. Ska försöka få lite saker gjort i morgon, städa osv.
Gush vad ont i örat jag har haft idag, har vaknat flera gånger i natt av att jag råkat legat på det, skönt att vakna av smärta haha. Ska ta lite is på det när jag kommer hem, använder koksalt varje morgon och kväll också. Kommer nog bli finfint när det är läkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0