Grattis älskade Nadja

åkte till jossans jobb när ja hade slutat, så mötte vi upp Hernström och mp och gjorde sällskap med dom hem. Sen mötte ja upp Fredrik så åkte vi och köpte present åt Nadja och sen hem till henne. Hon blir hela tjugo år idag, helt sjukt vad snabbt tiden går! Var super kul att ses, vi ses allt för sällan och när vi väl ses så har vi ju så jäkla kul! Grattis igen min älskade vän <3
Nu har jag precis tagit en dusch och lagt mig i sängen. Älskar att lägga mig nyduschad i en nybäddad säng, man känner sig så fräsch! Tänkte faktiskt lägga mig på en gång, har varit helt slut idag. Var riktigt jobbigt när klockan ringde halv sex i morse, och nu har man hela helgen framför sig med jobb, Jippie!? Not!!!
Godnatt på er fina ni

älskade nadjis,så fin!


Kommentarer
Postat av: nadja

Tack gumman sött inlägg love u<3

2013-04-19 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0