I know I can make it, and I will!

Jag trodde att jag skulle behöva dig för att klara livet, men nu har du varit borta ett bra tag och se, jag står på mina egna ben. Jag var halvt död ett tag och jag trodde nästan att det var kört. Men nu har jag tagit mig igenom den svåraste delen. Nu har jag kommit till delen då saknad blir hat och till den delen när förnuftet kommer fram. Jag gjorde så jäkla rätt och jag är stolt över mig själv. Man måste kasta de dåliga för att få de bra, allt måste man göra till 100 % för att få 100 %. Nu är de tyngsta lastet borta, det är dags att börja leva igen!


Kommentarer
Postat av: ☆P I C T H I S L I F E E☆

Tjaa! Hoppas din helg har varit bra! Hänt något speciellt??
Skulle vara kul om du ville kika in på min blogg:D Vad tycker du? Om inläggen, designen? Några tips!?<33
Många kramar från mig på:

www.picthislifee.blogg.se

2013-04-14 @ 23:29:36
URL: http://picthislifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0