jag <3 mitt jobb

Slutat för dagen, sitter och väntar på tuben. Älskar att det är ljust ute när jag stänger om kvällarna, ställa om klockan gör verkligen mycket och arbetsdagarna kändes på något sett snabbare i början?
Ska eventuellt hem till Hernström och chilla i kväll. Det står i mellan det eller chilla hemma, är sjukt seg idag.
Måste bara säga att gud vad jag älskar mitt jobb! Så sköna arbetskollegor och tycker det är så sjukt kul att jobba i café. Har alltid tyckt om att gilla service jobb, det är så socialt man träffa människor osv. Skulle nog aldrig kunna sitta inne på ett kontor? Måste röra på mig, har för mycket adhd i benen haha. Det här jobbet som jag har idag var verkligen ett sånt jobb jag ville ha. Och gud vad jag kämpade, arbetslös är fan det värsta jag varit med om! sitta hemma och ha ångest över att man inte har pengar och man har inte ett skit att göra osv, nej usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0