Magsjuk?

Vi tog en tripp till Dalarö sen träffa vi Alexandra på en cigg och lite snack. Nu ligger jag i sängen och mår inge vidare. Förstår inte varför jag ger mig ut istället för att ligga hemma och ta det lugnt?! rastlöstjej! Fick ett sms av brorsan som jag var till igår om att han är magsjuk, kul jul då blir bergis ja också det. Och jag som hellre gräver ner mig än att spy. Det är seriöst det vääärsta jag vet! Spyr nästan aldrig på fyllan oavsett om jag måste, det går bara inte. Det är min största fobi, och kräks någon annan i min närhet förgår jag typ dödsångest haha. Håller alla mina fingrar och tår för att jag ska klara mig. 
Jaja nu måste jag sova, jobbet väntar i morgon så godnatt på er, puss! 
Haha cool vän jag har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0