Starkare idag

Jag är så lycklig. Jag har gått igenom en svår tid, lämnat folk som betydde så mycket men som gjorde så lite. Tagit mig i kragen och gått min egna väg, det var verkligen inte lätt, men nu är ja i mål och mår faktiskt bättre än någonsin. Jag är starkare idag, och bryter inte hop för "små saker" längre. Jag gick ifrån folk som höll på med saker man inte borde, jag dömer ingen och påstår verkligen inte att de är idioter för det. Utan jag gjorde det för min egna skull och hitta tillbaka till gamla vänner som jag kände att jag passande in bättre med. Där behöver man inte vara någon annan för att man ska ha kul. 
De finns fortfarande många saker som är jobbiga, men jag har så mycket att vara glad över. Jag har min älskvärda familj, mina kära vänner. Jag lyckades ta studenten, jag klarade mitt körkort. Jag är inne på mitt fjärde jobb, jag har haft lite otur men fått många erfarenheter. Nu är jag fast anställd och har ett heltids jobb, och jag älskar det. Jag har rest runt med vänner, och bockat av mycket på min lista som jag vill göra innan jag dör. Jag har lyckats. Så ska vi snacka framtid lilla vän? Yttra dig inte om saker du inte vet något om, think twice. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så grym är du! <3<3<3

2013-04-22 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0