Tips

Jag tror att jag har tipsat om dessa produkter förut, shit the same gör det igen I sånnafall för er som har missat de. Dom här två produkterna är verkligen de bästa jag har använt! Jag vårdar mitt hår väldigt bra bortsett från färgningen.. Använder alltid bra schampo och balsam, olika oljor och värmeskydd när ja fönar och plattar. Tar nästan aldrig i håret när de är blött osv, och har lagt ner väldigt mycket pengar på olika hårprodukter. Mitt hår är väldigt tunt och mådde  inte så bra i min fjortisperiod. Men dom här två produkterna har gjort mycket för mitt hår. Dom är så sjuuukt bra och kostar inte alls mycket. Den stora tuben är schampo/balsam, det bästa jag har använt, mina L'oréal produkter kan slänga sig i väggen jämfört med det. Och den lilla flaskan använder jag i blött hår som värmeskydd och sen tar jag lite i topparna när det är torrt. Var min frisör som tipsa mig om dessa då de använde produkterna på salongen. Dom här går att köpa på de flesta friösorsalonger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0