vad ska jag göra?

God morgon bloggen. Blev ingen pw i morse, har haft så fullt upp med annat, städat och rensat osv
Försökte sova ut i morse, men är svårt när man är van vid att gå upp så tidigt så vaknade hur pigg som helst vid nio i morse så var bara att gå upp. Kollade klart på en film nyss "Pitch perfect" helt okej, sång och dans film..
Ska alldeles strax väcka pappa som har slocknat på soffan efter jobbet så ska vi åka och handla.. Sen har jag tid för en grej lite senare. Minns ni inlägget förra veckan där ja skrev att jag hade bokat tid tills en grej idag ;)?Vad för något får ni se sen hehe  vad tror ni? fylla läpparna? bleka tänderna? tatuera mig? sätta i löshår?
Så här blev mitt hår i alla fall, är KNALL RÖTT i solen, blev sjuuukt nöjd! Synd att de är borta efter några tvättar igen.. Bilden är helt oredigerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0