Valborg

Godmorgon! Hoppas att ni sovit gott själv så jag jag legat och vridit och vänt på mig hela natten. Svårt att veta hur man ska ligga ned när man har en piercing som håller på att läka på ena sidan och en tatuering som håller på att läka på andra sidan. Sitter på bussen till jobbet nu, usch vilket tråkigt väder det är ute.. Alldeles grått och tråkigt, har för mig att de brukar vara sånt här väder på Valborg? Ska iallafall inte stå ute och kolla på någon brasa idag. Utan jag ska hem till Hernström med lite andra vänner och kröka. Kommer nog bli lika trevligt som alltid! Blir en rätt stressig dag så får se om ja kommer kunna uppdatera så mycket. Om inte så hoppas jag att ni får en bra Valborg! 

Kommentarer
Postat av: elinn

Sorry för sent svar, allt bra? :)
Var gärna med i min tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort från caseapp på 150 kr! :D

2013-04-30 @ 16:14:36
URL: http://nattstad.se/elinnjl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0