lyckad resa!

Nu när jag har tid till att blogga så tänkte jag berätta lite om resan.. Först och främst så trodde vi att vi skulle vara där i en vecka, men sen såg vi på biljetterna att det bara var 6 dagar. Blev besviken då men jag tror aldrig att jag hade pallat en dag till, så tackade mig själv på hemresan. Hotellrummet som vi bodde på var nog de minsta jag någonsin har sett haha. Var en pytteliten etta med en säng som vi fick dela på. Balkongen o rummet var typ lika stora haha!
Vi fick en rutin där nere.. Upp och äta frukost vid halv nio, varje morgon vilket vi också lyckades med oavsett hur sent vi kom hem. Sen smörjde vi in oss med solkrämer osv och gick till stranden.. Vi bodde ca fem-tio min till stranden och 3 min till bargatorna om ens det haha. Vi bodde mitt i smeten!
Efter stranden så var det bara upp till rummet och byta osv för att sedan dra ut och käka. Efter det blev det förkrök på hotellet och sen utgång.. Så såg de ut ungefär varje dag haha.
Vi blev "polare" med några bartenders och promotare på ett ställe som blev favoriten, as trevliga och vi fick riktigt bra erbjudanden. Gick ut med 200 kr varje kväll och kunde komma hem as packad med en hundring över haha helt sjukt!
Hernström piercade bröstvårtorna och jag gjorde en fylletatuering HAHAHA inget jag ångrar direkt heller..
Sen åkte vi partybåt också vilket var det sjukaste jag har varit med om.. gratis dricka och massa sexlekar. Killarna stod bokstavligt talat nakna haha där fanns de inget att skämmas över..
Bargatorna var proppfulla, människor överallt! Allt blev så lyckat, skrattade konstant hade så jäkla roligt det var verkligen den bästa resan jag har gjort i mitt liv.
Har massor mer att berätta men jag tror lite får stanna också hehe men som ni säkert förstår så hade jag det hur bra som helst.

Tror någon dansa loss i skorna?! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0