krogen

God morgon!
I bland undrar jag hur fan jag tänker haha. Har varit så jäkla dålig dom här senaste dagarna, hostat som en idiot och varit as förkyld. Andfådd utav att gå upp för trappen liksom, nej men ändå så krigar jag ut till krogen haha. Vi satt här hemma först och gjorde lite smarriga drinkar och kan ju säga att de inte behövdes mycket dricka där inne sen haha. Åkte därifrån tidigt, sen träffa vi Alexandra och åt på Vega baren haha standard var hemma vid fyra. Idag ringde pappa och väckte mig lika bra det annars hade man väl sovit bort hela dagen..
Blev inte bättre utav att dansa och supa i natt så nu mår man verkligen som man förtjänar,pucko!
Ska följa med fredrik och köpa skor sen tänkte jag bara ligga hemma och slappa hela dagen och gå och lägga mig vid nio..inte för att jag kommer kunna somna då haha. Åh ångest, vill inte börja jobba igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0