badmys

Godkväll!
Hoppas att allt är fint med er, vet att min blogg är riktigt tråkig just nu.. men har inte så mycket ork till att uppdatera hela tin och finns varken lusten eller orken där så blir inläggen jäkligt trista!
Det här är ju trots allt min blogg och ja skriver egentligen om vad jag vill, men vill inte ha någon deppblogg heller liksom. Jaja nog om de!
Slutade tidigt idag men var jäkla förseningar så tog mig drygt två timmar att åka till Rönninge som i vanliga fall tar typ 40 min gaaah om jag var arg!
Tog mig ett lååååång bad med peeling & ansiktsmask sååå mysigt! Sen satte jag på mig myskläder och bara tagit de lugnt hela kvällen. Börjar senare i morgon, får lite sovmorgon men ska lägga mig strax ändå så att jag får sova ut ordentligt.
God natt fina ni och sov så gott,puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0