beslutångest

varit förbi akutmottagningen och bokat tid.. fick en tid klockan halv tio?! kul när man ska upp tidigt och jobba i morgon. Att det ens får heta AKUT mottagning när man ändå måste boka tid? då kan man ju lika gärna boka tid på en vanlig mottagning liksom. Men måste kolla upp min rethosta blir galen på den och eftersom att vi bodde i ett mögigt rum så kanske de inte är så bra..
Sitter och väntar på att käket ska bli klart, sen måste jag fixa lite grejs.. kan inte berätta nu utan de får ni veta när det är klart.
Juste.. jag har beslutångest över mina tatueringar på händerna. Dom har ju försvunnit jättemycket, har släppt en massa färg då det är lätt att det blir så på händerna då man byter skinn så ofta på händerna.
Vet inte om jag ska fylla i dom eller inte, men känns inte som att man vill gå runt med fula gaddar heller? hm..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker absolut att du ska fylla i dom, skit snygga!

2013-08-12 @ 17:52:41
Postat av: Anonym

Fylla i !

2013-08-12 @ 17:53:12
Postat av: Sofia

Behåll om de känns rätt :) as snyggt!

2013-08-12 @ 19:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0