Blir aldrig nöjd

Haha blir så trött på mig själv i bland..
När jag skulle fixa håret i morse så fick jag ett utbrott då de inte blev som jag ville så de slutade med att jag satte upp de. Sen börja jag klaga över hårfärgen haha.. Jag är verkligen inte nöjd med den hårfärgen jag har idag. Tycker att den ser förjävlig ut.. Känner mig som en 14 åring i den och de var ju inte meningen att de skulle bli så här ljust..
Men jag vågar inte röra mitt hår nu.. Ska låta de vara ett tag, typ inte röra det på en två månader (inte ens utväxten) sen ska jag gå till frisören och få fram min naturliga hårfärg..sätta i löshår och sen förhoppningsvis inte färga håret igen på några månader/år haha.
Det skulle ju verkligen må bra utav det, men jag är ju som jag är.. Ledsnar på färgen efter någon månad och tänker "en gång till bara".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0