fight

Hej på er!
Haha visst sa jag att det skulle bli en min kväll igår för att ja jobbade idag?! Brukar iallafall låta så och sluta på ett helt annat sätt haha! Mycket riktigt..Började med att dricka några glas vin när jag var hos pojken på middag. Och efter de så hamnade jag på en pub och efter de drog vi vidare till en annan. Vi hade as trevligt tills de spårade ur runt tolv tiden. Vill inte gå in på allt men blev slagsmål och min far har brytit revbenen styrkekramar till honom.
Kom i säng väldigt sent och trodde inte alls att jag skulle klara av att jobba efter de som hände. Men jag krigade mig upp och tog mig dit,heja!
Nu sitter jag på bussen på väg hem, ledig i morgon JIPPIE!
Tror vi ska förbi Nicole och fixa mina nails hehe, kan inte lova att de inte blir ett glas vin till de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0