Hello friday!

Äntligen fredag och äntligen en ledig helg!
Som ni märkte så blev de lite tomt med inlägg igår, men var ganska bitter så kanske var lika bra det hehe. 
Har varit på bolaget och handlat lite inför morgondagen och ställt in armbandet till min nya klocka som jag fick födelsedagspresent av mina föräldrar. 
Nu är vi på väg till farsta där jag tänkte köpa en ny V.S body splash och kanske någon body crème. Sen får de vara slut på shoppandet haha. Har shoppat upp flera tusen den här månaden, massa nytt och fint som jag glömt att visa er. Allt från saker till rummet och till mig själv. 
Ingen aning om vad man ska göra i kväll, var planerat att gå på bio men de kommer vi nog inte hinna med då vi måste till Haninge igen och hämta min klänning lite senare, sen skulle jag behöva reparera min nagel som jag lyckades ha av hehe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0