inte min dag igår

Godmorgon!
Då vare bara att kötta en jobbdag till, usch är helt slut. Hade rent ut sagt en pissig dag igår, var på skit dåligt humör! Så hade ingen lust alls till att blogga, eller något annat heller för den delen..
Träffade pojken efter jobbet, följde med på race. Var sjukt mycket folk, tror jag aldrig sett så mycket folk på ett race förut..
Men frös, och var trött och väldigt bitter så blev tidig hemgång.
Hoppas på att denna arbetsdag blir bättre men funderar starkt på att bara åka hem och slappa efter jobbet. Har en sån fruktansvärd rethosta och ska upp tidigt i morgon med. Jaja får se! Hörs senare

Btw! Kolla den här enorma vidriga spindeln jag hitta på väggen igår, fick PANIK! usch spindlar är verkligen de värsta jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0