lunchrast

hej på er!
Gjorde inget speciellt igår, åkte typ hem och sov efter jobbet därför blev de inget inlägg.
Hoppas att allt är fint med er, jag mår hyfsat.. Känns som att jag börjar bli förkyld igen så där lagom till min födelsedag å allt,kuuuul. Får softa järnet så att jag inte åker på någon hemsk hosta osv igen, ooooorkar inte!

Har lunchrast, sitter ute och smokar i de fina vädret. Efter jobbet bär de av till Haninge centrum, ska möta upp Nicole. Tänkte kolla runt på lite kläder och se om man kanske hittar något. Jagar en vit kjol och en fin blus, någon som har tips? Hehe.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kolla bikbok,vero moda eller hm? 😘

2013-08-20 @ 15:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0