Utvilad

hejsan! 
Vissa dagar är bättre än andra och dom senaste dagarna har varit lite jobbiga. Vill inte gå in på vad som har hänt, men nu mår jag bättre. Tack fina ni som funnits där. 
Har bara varit hemma och tagit de lugnt och haft filmmys med pojken och vilat ut. Är på väg till jobbet nu, har fortfarande inte blivit av med min förkylning?! Vet inte om man kanske borde kolla upp de.. 
Slutar tidigt idag sen tänkte jag åka hem och fixa några saker som skulle behövas. 
Nu är semestern slut för de flesta också, hoppas att ni haft de bra och njutit. Jag har haft en underbar semester, lite trist att jag varit sjuk den senaste veckan då jag hade velat hunnit med lite fler saker men de kommer igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0