Bekännelser

Jag väger mig nästan aldrig, får alltid ångest!
Jag gråter varje gång jag spyr, blir som en liten unge haha
Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet 
När jag har den där jobbiga veckan som tjejer får en gång i månaden så märks det verkligen, får sån jäkla PMS haha.
Lägger alltid märke till klädstilen på killar, den är viktig.
Jag älskar adrenalinkickar, sjukt skön känsla
Om ja skulle kunna spola tillbaka tiden så skulle det vara till året 2009, nog de bästa året i mitt liv!
Är lite av en hypokondriker, mår jag lite illa så börjar jag inbilla mig att jag är magsjuk osv.. Tror alltid det värsta haha
Var seriöst beroende utav löshår förut
Jag har verkligen ingen sångröst för fem öre haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0