confessions

Jag avskyr när killar typ ältar "gumman,sötnos,hjärtat,älskling" hela tiden, i varje mening. Blir så himla uttjatat och bara äckligt smörigt.
Snåla människor är typ det pinsammaste jag vet
Jag är inte mycket alls för kött osv, tycker typ att oxfilé och lövbiff är samma sak haha. Skulle egentligen kunna vara vegitarian om jag inte älskade tacos.  
Har haft uttöjning och gått runt i baggyjeans. Lyssnade bara på hårdrock och hade en helt annan klädstil än vad jag har idag, tro det eller ej.
Jag har cellskräck, hatar trånga utrymmen. Bara tanken av att sitta fast i en hiss får mig att rysa.
Har blivit otroligt bekväm av mig sen jag tog körkort, det stämmer verkligen att man blir det.
Jag saknar mina storebröder så otroligt mycket
Förstår mig inte på tjejer som sätter på sig klackskor och inte kan gå i det, pinsamtpinsamt!
Är värdelös på att spara pengar, verkligen något som jag suger på !
Jag tror på karma. Behandlar du människor dåligt så kommer de tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0