huvudvärk

"Godmorgon", min morgon var inte seciellt god. Vaknade upp med sprängande huvudvärk och bulor i hela huvudet. Var på en hemmafest i trånkan igår med löken ju, och det slutade så klart som de brukar på hemmafester, bråk och snatteri.. Var massa oinbjudna som kom dit och kaosa och snodde massa saker, sen var det en jävla tönt brud som var ute efter bråk och började jiddra. Kan ju säga att halva min peruk är borta nu, sånna här tussar som de är på bilden lossnade och var ännu värre när jag duschade håret.
Jag som har kämpat så mycket med mitt hår, och precis blivit bättre från hjärnskakningen, tycker synd om mitt huvud. Blir bara en lugn dag/kväll, behöver verkligen det.. sitter och bleker tänderna nu och ska kolla på någon film och knapra alvedon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0