fjortistime


Haha kollade igenom lite gamla bilder från fjortistiden, har ju fått mig ett riktigt gott skratt kan jag ju säga. Helt sjukt vad man förändras under åren och med mognaden.. Asså jag hade verkligen vitt hår på den här tiden, fyfan det kan ju inte ha mått så bra alltså. Ja men nu ser man ju anledningen till varför mitt hår mår som det mår idag.. Jag var verkligen riktigt jäkla fjortis, och största bitchhumöret också HAHA fyfan vad jobbig jag måste ha varit för mina föräldrar! Och " do you wanna be my fjortisboy" var ju en utav de bästa låtarna man visste hahaha! Ändå så var den här tiden typ den bästa, man hade alltid något att göra! Man var alltid i farten, och kom hem sent varenda kväll. Haha nu känner jag mig typ gammal, ligger hemma och ruttnar vissa dagar liksom. men i bland är det ju skönt det med. Har så otroligt mycket minnen från den här tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0