Heja mig

Nu har jag bestämt mig, ska ta tag i kosten på riktigt nu! Börjar redan i morgon. Tror att det är något man verkligen måste vilja för att kunna göra, typ som med att sluta röka. Gör det för min egna skull och inte för någon annans. Mår inte alls bra utav all skit som jag proppar i mig. Min mage har blivit jättekonstig och jag är rädd för att få diabetes som min far. Sen har jag märkt att jag börjat gå upp lite i vikt, speciellt på höfterna och låren. Jag trivs ganska bra med min kropp, klart jag har mina komplex det har ju flesta. Jag tänker inte börja kötta på något gym eller bli värsta muskelknutten, usch det är inte snyggt på tjejer. Utan tänkte mer sluta med bullar, godis och andra onyttigheter, även läsk. Och minska på kolhydrater så som pasta,potatis, bröd osv.. Ta någon skål med müsli eller något på morgonen och en sallad till lunch. Börja äta regelbundet, men med mindre portioner. Och ta promenader osv när jag hinner med. Sen tänkte jag ha en "äta vad jag vill" dag, på lördagar.. Jag vet att jag kan lyckas om jag har viljan, och det ska jag bevisa för mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0