Människor..

haha asså personer som byter pojkvännen och vänner från dag till dag, kallar alla sina bästavänner "syster&bror" come on, väx upp förfan! Personer som är 18 år och uppåt, borde inte ni ha växt ifrån sånt? jag och vänner och polare, men för mig är helt olika saker. Mina vänner är dom som hör av sig, alltså bryr sig och som jag kan prata om allt med. De som ställer upp och aldrig sviker. Mina polare är dom ja träffar i bland, dom jag inte kan öppna mig för och inte vet vart ja har dom. Med tiden så märker man vilka som är ens VÄNNER, speciellt i tillfällen när man behöver dom som mest. Har varit i en period där ja mått väldigt dåligt nu på senaste tiden. Och då gick ja ifrån hundra vänner till typ 10.. Men det gör mig inget, för de vänner jag har idag är de viktigaste jag har i mitt liv och de enda jag behöver. Men blir så besviken på människor man känt i halva sitt liv som visar en helt annan sida och sen vara en helt annan människa. Det är inte konstigt att man har svårt för att släppa in nya människor och lita på folk sen. Men what to do? Människor är skrämmande. Människor är äckliga, människor är de opålitligaste som finns, de är bara att lära sig leva med varandra och acceptera läget.


Kommentarer
Postat av: Underbarabakverk

Gör en undersökning till min blogg.

Vilken sötsak äter du helst när du är sötsugen?

2013-02-28 @ 10:44:03
URL: http://www.underbarabakverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0