Olycksfågel

Hellu. Kom hem klockan ett från sjukhuset i natt. Åt på vägen hem också och mötte upp jennifer lite snabbt. 
Det som hände igår var att jag halkade på golvet när städerskan hade skurat och bar på några tallrikar samtidigt. Tappar tallrikarna över mig och när jag halkar så har jag med en stol i från ett bord i farten som jag får i huvudet. Slog även mitt huvud rakt i stengolvet och landade på två fingrar. Asså allt gick så snabbt så minns inte riktigt. Har iallafall hjärnskakning och en rejäl stukning i fingret. Asså allt var som en film haha.

Vilken lycka jag har som har så söta killkompisar asså. Min kära vän Marcus (gaggan) körde ju in mig igår och stackaren fick typ fem timmars sömn i natt om ens det.. Blev inge jobba för min del idag, fick inte av läkaren. Jag som verkligen ville till jobbet i dag,jaja trotsar skallen på söndag och drar dit iallafall. I kväll blir det en lugn kväll, tror Jennifer skulle komma förbi också.
Fingret är ju bra svullet och lila som ni ser på den helt oredigerade bilden, och en del utav handen..


Kommentarer
Postat av: Annika

AJ :O

Svar: Ja de var inte speciellt skönt !
millagronstrand.blogg.se

2013-02-08 @ 13:21:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: eve

var med i dagens blogg hos mig :D

2013-02-08 @ 14:34:47
URL: http://nattstad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0