2012/2013

Hoppas att ni fick en lyckad kväll igår! Jag hade ju som sagt fest här hemma med en massa sköna människor.
Vaknade med blåmärken över hela benen typ? och hes & ont i fötterna. Sen var jag ju inte helt nykter när jag vaknade, men det är ju så det ska va, då vet man att man festat ordentligt! Jag hade iallafall en riktigt lyckad kväll, och fick vara med och se en förlovning också. Min barndomsvän som även är min frisör, förlovade sig med sin pojkvän, grattis igen!  Spårade väl ur lite tillslut där på festen, så vi alla lämnade huset och gick åt varsina håll vid 5 tiden. Åkte hem till en vän och sov, kom inte dit förens strax efter sex i morse. Sen när jag vaknade så insåg jag att jag inte hade något att åka på, måste åkt gratis igår? och de flesta drack igår så skjuts skulle också bli svårt att få tag i, så fick ta en taxi hem. Hoppas att alla får ett lyckat år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0