arg tjej

suttit hela kvällen och laddat ner saker till nya datan, bland annat I tunes så att jag kan föra över musik osv, men det vägrar att funka?! sen har jag suttit och letat efter redigeringsprogram som man kan fixa filmer med.. laddat ner tre olika, tillslut hittade jag windos movie maker för windows 8. Gjorde om en film, som jag hade tänkt att lägga upp här, men sen gick det inte att föra över den till youtube för att det var fel filformat. Då laddade jag ner en konverterare, men då gick det inte att ladda upp filen där heller. Så nu måste jag hitta ett nytt redigeringsprogram GRRR vad arg jag blir! Nu ska jag slå på en film och tröst äta med lite chips och dipp haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0