bekännelser

Har bara varit förälskad en gång i mitt liv
Jag har väldigt dåligt tålamod
jag är sjukt klumpig. Snubblar på saker & har ner saker osv väldigt ofta haha
Jag älskar klackskor, om jag var iallafall en decimeter kortare så skulle jag haft på mig det hela tiden!
Jag går väldigt sällan ut i mjukisbyxor, inte riktigt min grej
När jag liten så hade jag sjuka tvångsbehov, t.ex när jag var på väg hem från skolan så fick jag för mig att jag var tvungen att springa förbi två lyckstolpar innan en bil körde förbi, annars skulle jag få otur osv. Haha weird !
Har nog aldrig plockat svamp i hela mitt liv? låter inte så lockande heller haha.
Blir alltid kissnödig när jag kommer till ytterdörren och har varit så sedan jag var liten, varför? fattar inte..
Avskyr att använda "trekantsbikinis" vet inte varför, men har aldrig känt mig bekväm i de.
Lögnare är bland de värsta jag vet, tar hellre sanningen hur jobbig den än kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0