Bekännelser

Gillar att få kämpa lite för killar, inte sånna som nappar direkt, men inte för svårfångade heller..då bir man ju bara uttråkad.
Tröttnar på låtar jättefort
Kan vara blyg när det gäller vissa killar, vilket man verkligen inte kan tro när det gäller mig
Är sjukt nervös inför morgondagen!
Jag är inte 100% svensk
Tacos är min favorit mat, kan äta det flera dagar i rad
Måste typ alltid äta något när jag kan kolla på film, känns så tomt annars haha
Älskar smink, det är verkligen det bästa jag vet att hålla på med!
Saknar tiderna när min storebror bodde hemma.. så ensamt nu !
Vill skaffa hund när jag flyttar hemifrån, om jag har ett jobb som passar det dock.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0