Blogg-lista

Körde på en blogglista, har inte så bra blogginspiration just nu haha.
 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: haha har nog hänt

Varit kär: ja

Förlorat någon speciell person: ja!

Varit deprimerad: allt för ofta på senaste tiden

Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? ja det har jag

Brutit ett ben? Både fot och hand

Gjort nåt du ångrar? väldigt mycket

Hoppat Bungee Jump? Nej, och vet inte om jag skulle heller.

Ljugit för någon du tycker om? Japp

Ätit en hel tårta? Usch nej

Gjort bort dig offentligt? mja det har jag.

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Nej, inte gått så lång tid på nya året heller haha

Fått ditt hjärta krossat: För några månader sen ja

Hur många barn vill du ha i framtiden: Två iallafall

Har du några husdjur?: Nope

Vill du ändra ditt namn: Nja, skulle väl vara till mitt smeknamn isånnafall som jag alltid blir tilltalad till.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var ute med familj & mitt ex på restaurang

Vilken tid vaknade du idag: Klockan var ställd på tio

Vad gjorde du igår runt midnatt: Hm, åkte bil tror jag

Någonting som du längtar till: att resa!

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: allt och inget typ

Vad lyssnar du på just nu: Ingenting, tv:n

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Camilla - Isabelle Grönstrand

Stjärntecken: jungfru

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: Vendelsömalmskolan

Gymnasie: Berga Naturbruksgymnasium

Högskola: -

Hårfärg: Brun/Röd.. ska vara mahognyröd

Långt eller kort hår: För kort!

Längd: hela 179 cm

Piercings: 5 i öronen, en i naveln och en i tungan. Tog ut den i näsan för inte så länge sen.

Tattoos: En på höften och en på vaden

Höger eller vänster: högerhänt

Operation: Foten

Sporten du spelar: Gjort uppehåll med ridningen

 

JUST NU:

Äter du: Choklad haha

Dricker du: Vatten

Är du på väg att: Hoppa in i duschen

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: absolut!

Vill du gifta dig: Lyckligt och bara en gång!

Karriär i åtanke: ingen aning

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: jadå

Mirakel: nja

Kärlek vid första ögonkastet: nej

Himlen: va? haha

Änglar: skyddsänglar ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0