drömmar

Jag har drömt så sjuka drömmar dom senaste dagarna och jag kommer alltid ihåg vad jag drömmer! Om jag vaknar mitt i natten utav någon dröm och somnar om och fortsätter drömma så kommer jag ändå ihåg på morgonen vad jag drömde mitt i natten. I morse när jag snoozade och somnade om så drömde jag att jag fick tvillingar, två pojkar och båda barnen hete anton? haha sen helt plötsligt så drömde jag om två gamla klasskompisar som också heter anton, skit skumt.
Har suttit och läst lite om drömmar, vad det kan betyda osv.. rätt intressant, sen om det är sant är ju en annan sak
 
Barndrömmar: Drömmar om barn betyder att du kommer att ha framgång i livet. Ser du ett barn födas, ska du snart bli gift och få ett trivsamt hem. Om du drömmer att du ser ett barn dö väntar dig svåra motgångar. Om du drömmer om många barn som leker med varandra, kan du bereda dig på goda nyheter, välstånd och stor lycka senare i livet.
 
I drömmen så var min mamma med och några andra barn som lekte med mina tvillingar i vattnet.
Så väntar jag stor lycka senare i livet då? och framgång?
haha ska bli kul att se.
 
Gick upp lite senare idag, och hitills har jag bara hunnit med att söka jobb och ätit frukost. Ska kolla på någon film och bara ta det lugnt tänkte jag
haha gud så söta tvillingar!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0