Hemma

Åkte hem idag, sitter och installerar min nya dator. Är Windows 8 på den, så försöker vänja mig, är helt nytt för mig.
Men den är väldigt smart, finns en speciell startmeny med appar, där man kommer in på hotmailen spotify osv mycket snabbare. Sen kan man ladda ner massa appar å så där, ungefär som en Ipad.
Haft en underbar helg, skönt att komma iväg ett tag, kommer att hälsa på där oftare! Fick en lite sen julklapp av min faster och hennes man också. Ett stift som hon hade beställt, som man bleker tänderna med. Man ska pensla tänderna varje kväll, resultatet blir sjukt bra och visar sig snabbt. Ett fint leende är ju aldrig fel att få i julklapp ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0