Hos bästa faster!

Kunde inte hålla bloggpausen,kliar ju i fingrarna.
Är hos min faster, hon kom och hämta mig igår pga lite privata anledningar.. Mår inte så bra just nu om man säger så. Älskar att åka hem till faster sussi när jag vill komma bort ett tag.
Vara ute med hunden på långa promenader och bara få vara själv. Träffa mina älskade kusiner och min halv bror som bor här i bland. Var förbi min kära bror Timmie idag på en fika också, är lite halv seg idag. Blev några glas rött igår, och en jäkla massa babbel, så skönt att prata av sig ! Idag kommer min andra brorsa Linus hit, och även ena kusinens flickvän på middag. Ska bli så mysigt. Sitter och dricker lite bubbel och bara myser här hemma. Hoppas att allt är fint med er♥

Älskade Lillkusinen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0