Godmorgon!

Har precis gjort en hårinpackning med recinolja, ska strax sätta mig ner och söka jobb, men först en god frukost!
Gröt, apelsin och en c-vitamin (det är ingen saft) om ni trodde det haha.
Hade tänkt att hitta på något idag, gå på bio eller ta en runda i stan med någon vän, men nu vill jag inte ens gå utanför dörren efter att jag tittat ut. Snöar jättemycket här och är typ storm?
Juste har ni läst om polska ovädret som är på väg hit? Det ska bli lätt ner mot 30 minus i hela landet..
Och då kommer inte jag sätta min fot utanför dörren! Man vet ju inte om det stämmer, med tanke på att det var i tidningen det stod, men det har ju blivit kallare och börjat snöa mer & mer så kanske kommer lite polsk kyla iallafall.


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare!

Jag har följt din blögg sen början och från din blogg innan den här. Du har ju varit på några arbetsintervjuver och haft jobb. Skulle inte du kunna ge tips för hur du skrev ditt CV och PB. Skulle vara tacksam för hjälp!


Svar: åh vad kul :) ! det skulle jag väl kunna göra :)
millagronstrand.blogg.se

2013-01-15 @ 13:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0