Bra tips!

Måste tipsa er om några produkter som jag använder!
-Hårkontroll har jag skrivit om förut, men det är iallafall tabletter som man äter två ggr om dagen. Mitt hår växer verkligen sjukt snabbt nu för tiden sen jag började äta dom regelbundet. Kostar ynka 200 kr och finns på apoteket.
- Mitt uniq one balsam är det bästa jag använt! Det gör verkligen det de ska. Och sprayen är också en grym produkt. Gör håret lenare, fungerar som värme skydd, hjälper slitet hår ja allt ! Går att köpa på de flesta frisörsalonger, inte helt säker på priset.
Min tandblekningspenna " bright white " fungerar verkligen. Alla tycker olika, men jag tycker verkligen att den är grym. Ser skillnad, ändå så har jag slarvat med att använda den. Ordinarie priset på den är 599 kr men vet att det är väldigt stor rea på den. På hemsidan www.beautydeal.se får du den för 99 kr, helt sjukt !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0